101008

Fredag, fredag, fredag, jag älskar fredagar!
Jag är på ett strålande humör dena morgon, vaknade helt klart på rätt sida.
Ska snart ta & göra mig en supergod frukost, jag verkligen älskar mornar då man slipper stressa.
Senare idag så blir det till att åka in till stan för att möta upp moa för lite shopping.
Sen till skolan & ha choklad & konfektyr i 2 timmar & sen hem för att fixa till mig & äta middag med familjen.
Runt 7 tiden så kommer mina töser hit & vi ska dricka alkohol, umgås & ha det jävligt kul, precis som vi brukar.
Vart kvällen slutar sen det vet vi inte än men det återstår att se.

Dena fredag bjuder jag på lite egobilder ifrån min fjortis period, alltid lika kul ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ingen skillnad från nu & då =/

Du ser exakt lika dan ut.

Samma typ av bilder lixom.. Fattar inte grejen!!

2008-10-10 @ 17:11:42
Postat av: Maria

2008-10-11 @ 12:56:04
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Maria

Där har vi delade åsikter. Och vad är grejen med att jag lägger upp bilder?

2008-10-11 @ 13:00:29
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0