091008

Uppe med tuppen men borde egentligen sitta på bussen vid den här tiden.
Men jag orkar dessvärre inte med praktiken dem här sista dagarna, lär mig ändå inget.
Kan ställa mig här hemma & kirra lite mat istället, det blit nog lika bra & jag lär mig nog mer.
Men skit samma, hoppas att dem inte saknar mig för mycket bara, det vore ju synd
Igår efter att jag skjutsat pappa till hockeyn så hämtade jag upp petter & åkte hemåt.
Vi kikade på bonde söker fru & hade en trevlig kväll. Jag gillar bögbonden!
Dena morgon har jag däremot varit vaken sen klockan 6 då petter drog & väckte mig (tack!)
Men eftersom att jag inte kunde somna om så gick jag ut & gick en liten promenad & sen degade jag ner mig i sängen igen & åt frukost & kollade på mamma mia, jag älskar den filmen & har sett den 5 ggr nu.
Jag fick även massa nya filmer av grannen igår så gissa hur jag kommer spendera min dag!?
Bara dega, dega, dega & det ska bli riktigt skönt!

Jag vill ha dessa uggs, dem är så söta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0