091008

Nu får det vara slut på degandet, för det är i princip det enda jag har gjort idag.
Så nu ska jag pallra mig ner i köket & slänga ihop en sallad & sen bege mig iväg till friskis för ett intesiv pass.
Ska även köpa hårfärg & ta & färga håret när jag kommer hem efter passet, det kan verkligen behövas.
Sen imorgon så ska jag även hinna med en lite shopping med dem få slantar jag äger.
Nyss pratade jag med min kära lilla syster som nu mera bor i Tyskland med Matilda.
Dem är inte lugna en sekund så vitt jag vet & igår så åkte dem limo & partade med Shaggy .
Rätt coolt ändå & så fort jag får lov så ska jag åka ner & hälsa på partypinglorna. Så kanske jag oxå får pasta med Shaggy? haha.
Här har ni en bild ifrån tyskland på brudarna


hörs efter träningen gott folk ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0