091008

För mig är det viktigt att ha mål här i livet & jag har nästan alltid vetat vad jag vill.
Jag har alltid gott efter min vilja & följt mina drömmar & även komit väldigt långt på det.
Och självklart så har jag även tänkt ut precis vad jag ska göra efter studenten & när jag vill något så gör jag det oxå.

Efter studenten:
• Först så ska jag jobba i ca ½ år, helst på ett fik eller som kallskänka. Ska tjäna pengar så att jag har råd med allt som jag vill göra.
• Ska även plugga engelska på kvällstid undertiden som jag jobbar.
• Sen så ska jag åka till USA (New York eller Miami) & plugga änu mer engelska.
• Sen blir det ut & upptäcka världen. Åka till plattser & länder som jag alltid velat se & även jobba under resans gång.

Jag känner att det är mitt kall & att det är precis det här jag vill göra & jag vet även med mig att jag kommet att göra allt det här.
För som sagt har jag bestämt mig för något så blir det även av.
Sen så vet man aldrig hur det går men att det kommer blir av det kan man vara säker på.

Jag älskar att jag vet precis vad jag vill med mitt liv.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0