081008

Dagens skoldag har varit ganska kort men känts sjukt lång..
Började dagen med att stå & göra rosor i choklad i 2 timmar. Men när väl radion kom in & drogs på på högsta volym så gick allt rätt fort. Sen var det bara en massa skitlektioner på det. Men jag sov mest & vek några pappersflygplan.
Är inte världens mest angagerade elev, men har trotts det hyffsade betyg. Kommer ändå aldrig klara av att få MVG i ett teoretiskt ämne så varför lägga ner en massa onödig tid?
Efter skolan blev det direkt hem för att sova i 1 timma & nu sitter jag här & gör ingen som helst nytta.
Men ska laga mat till familjen om någon timma & sen skjutsa pappa på hockey.
Resten av kvällen ska jag spendera framför tvn & bara slappa.
Bonde söker fru börjar ju idag! de ni ..

Dem ringde mig från posten idag & vill att jag ska jobba där i jul.
Jag ska helt klart bli en likadan brevbärare som Gustav Svensson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0