071008

Jag har haft en tråkrolig dag, kan det heta så?
Hade iaf tråkiga lektioner idag (dagens tråkiga) men som tur va så lyste mina tjejer upp min tillvaro som vanligt.
Matilda har även kirrat studentskiva så nu är det avklarat, den 10 maj på bj ..
Efter skolan så blev det iaf en sväng på stan med Martina & Lisa. Vi skulle nämligen införskaffa oss en pressent åt födelsedagsbarnet. Det blev en liten guldfisk vid namn Pälle!
Sen begav dem sig av hem till moa för att överräcka paketet + fika, men jag däremot var tyvär tvungen att bege mig iväg på körlektion. Den gick iaf bra & nu så sitter jag här hemma & äter mat. Pappsen har lagat bakadpotatis & fläskkotletter.
Men jag hatar potatis så jag äter bara kött & grönt, lika gott det. Och om närmare bestämmt 35 minuter så ska jag bege mig till friskis för ett intesiv pass.

Här har ni Moas pressent Pälle som hon fick av oss.


passar även på att säga godnatt ..


Kommentarer
Postat av: moa

PÄLLE I MITT HJÄRTA. TUSEN TACK NI ÄR UNDERBARA

2008-10-07 @ 19:54:20
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0