061008

Måndagar är inte mina bästa dagar, iaf inte efter en alkholiserad helg.
Men trotts detta så pallrade jag mig till skolan, änu hade inte bakfyllan dykit upp då jag fortfarande var full.
Kunde knappt styra min kropp när jag klev på bussen & fyllan var värre nu än några timmar tidigare.
Men skoldagen satte igång & då kom även bakfyllan smygande, fyfan. Höll på att spy ett antal gånger men lyckades hindra det hela. Blev iaf bättre senare mot dagen & slutade skolan vid halv 2 tiden så det var skönt.
Efter skolan så blev det höstmarknad med mina 2 töser Moa & Martina.
Vi tröttnade skapligt fort & jag begav mig till friskis & tjejerna hemåt. Tränade från halv 3 - 6. Ja jävlar ni, 3 ½ halv jävla timma klarade jag av trotts mitt tillstånd. Jag körde 2 pass & gym på det & sen så kom mamma & hämtade mig & jag körde hem!? Med på tok för hög promille i kroppen men det blev ingen lidande av.
Nu däremot så ska jag ta mig i kragen & plugga lite religion, men känner jag mig själv rätt så slumrar jag nog snarast istället.

tjaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0