051008

Jag är vid liv men det är knappt!
Vaknade upp för inte länge sen alls, har fullt med blåmärken, ont överallt & är fortfarande packad som ett svin så ska strax krypa ner i sängen igen men först så tänkte jag dela med mig av min gårdagskväll/natt:
Vid 6 tiden så begav jag mig hem till Jocke men han i princip bara knäcka 1 cider innan vi begav oss vidare.
Närmare bestämmt hem till Erik några gator bort. Och där gick det utför, det var jag, jocke, christian & erik som egnade oss åt alla möjliga sjuka öl spel. När allt började spåra ur totalt & benen knappt bar oss länge så bestämde vi oss för bege oss ner på stan. Så det blev en taxi färd till stan & vi begav oss ut på terassen. Sänkte några öl där & ramllade sen vidare till red room. Där träffade jag massvis med sköna människor & blev änu lite fullare.
Träffade även mina kära klass kompisar Jonas, Davis & Albin som jag fortsatte kvällen med.
Jag lyckades tyvär lura med mig dem till escobar, men där sög det häst snopp så efter 1 öl så begav vi oss till people.
Där var det fullt drag & vi kom precis i tid till när Lazee skulle spela. Jag & David fick första parket & såg nog bäst av alla skulle jag tro. Ramllade tyvär ner därifrån några gånger vilket nog är en av anledningarna till alla blåmärken idag.
Var iaf sjutk mycket människor på people dena kväll & jag träffade hur många underbara människor som helst.
Men ska jag vara ärlig så är allt rätt svart. Men jag minns att jag hade jävligt kul iaf så det är väl huvudsaken.
Hur kvällen slutade sen behöver vi inte ens ta upp men det finns ett ord som kan beskriva i princip allt "SPÅRAT!"

Godnatt från mig nu, imorgon kanske jag är vid liv om ni har tur.


Kommentarer
Postat av: moa

hur slutade kvällen darling?



taaaalking tomorrow

2008-10-05 @ 20:47:24
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0