041008

Blir oftast väldigt dålig uppdatering av mig på helgerna men jag har fullt upp med annat hela tiden.
Igår så blev det alkohol hemma hos Jocke med Mange & Jocke. Sen joinade även Erik, Eve & 2 till brudar oss.
Det blev utgång för hela slanten & mer minns jag inte. Har börjat får sjuka minnesluckor av vad som händer under mina vilda & onyktra kvällar, men det kanske är lika bra?
Även idag så ska jag bege mig hem till Jocke snarast. Ska bara kasta på mig lite kläder & smink, sen drar jag.
Jocke har köpt en platta cider & champagne, hur ska dena kväll sluta?
Haha antaligen kommer jag inte minnas ett skvatt så jag tar med mig kameran dena kväll så kanske bilderna får mig att komma ihåg lite iaf.
Men nu över till tillfixandet & vi kära bloggen lär inte hörs förns sent imorn kväll om jag är vid liv.
Hoppas att ni får en vild helg nu gott folk, man är bara ung en gång i livet!

Kommentarer
Postat av: moa

smarrriiiiss marrriiiss

2008-10-04 @ 15:10:43
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0