021008

GODMORGON!
Jag sitter just nu i sängen ihopkrupen i täcket & dricker en stor kopp te & bara myser för mig själv.
Var nyligen ute & gick en väldigt lång & skön promenad. Har även lagt in massa gamla låtar på mobilen så hela promenaden blev som en lång nostalig tripp. Gud vad jag vill vara 14 igen, allt var så spännande & nytt då.
Jag var alltid den där trottsiga & busiga tjejen som jämt hittade på en massa hyss. Många föräldrar till mina kompisar tyckte inte att dem skulle umgås med mig vara för att jag hittade på så många dumheter. Jag hittar fortfarande på en massa dumheter men förr var dem snäppet värre. För då fick man inte göra lika mycket som man får nu.
Men men man ska väl växa upp någon gång oxå ..
Idag är jag iaf hemma & bara myser istället för att vara på praktiken & slita som ett djur.
Hade nämligen väldigt ont i huvudet imorse så jag kände att sängen var dagens kall.
Senare idag så kommer min älskade pärla Jennifer hem till mig, vi har inte setts på ett bra tag så det ska bli super kul.
Vi lär väl sitta nerkrupna i min säng hela dagen & dricka te & prata om allt mellan himmel & jord. Och mot kvällningen ska vi även iväg till friskis för ett intensiv pass.
Känner på mig att jag kommer få en underbart mysig dag med min kära vän.


vad gör ni en grå dag som dena?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0