011008

Jag är tillbaka hemma igen efter shopping & mys med min älskade mor.
Vi började med en lunch på wayne´s coffee & sen så satte shoppingen igång.
Vi tröttnade tyvär rätt fort pga att vädret var helt jävla fuckat men fick trotts det lite saker med oss hem.
Det blir en till shopping med mor min nästa månad oxå så jag klagar inte på att jag inte fick med mig allt för mycket hem.
När vi tröttnat på att springa runt i affärer i regnet så satte jag mig framför ratten & gasade hem.
Han även med en tripp till Gränby C innan vi begav oss hem. Nu har vi nyligen ätit lassagne & jag är mätt som en svullen gris!? Ikväll blir det en jogging runda & sen bara ligga hemma framför tvn med mammsen & glo på idol mm.


Här har ni iaf dagens shopping. (svart!?)



Svart fjällräven jacka ifrån Holmlunds
Svart kofta ifrån Lindex
Svarta tummvantar med rosett ifrån Lindex
Svarta chinos ifrån Gina
Svart örhängen ifrån HM
Vit/blå randig tröja ifrån HM
Armband ifrån Lindex

Tack mamma, du är en ängel

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå bortskämd? (;

2008-10-01 @ 19:22:16
Postat av: Marris

Nej bara älskad , haha :D

2008-10-01 @ 19:43:46
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0