221108

Godmorgon, godkväll & godmiddag
Det känns som allt det där på samma gång för min del.
Igår så blev det en livad kväll för min del, vilket känns lite halft idag.
Kvällen började iaf med att Moa bangade, jävla svikare, blev lite besviken på henne där.
Men på egna ben så begav jag mig iväg till Jonas lya i Salabacke. 
Och där var det fullt ös, medvetslös.
Grabbsen satt & drack & snackade skit & jag gled ner där i soffan med dem & joinade på alla plan.
Det droppade bara in mer & mer folk hos Jonas under kvällen & tillslut så var vi väl en 20 pers som trängdes i hans 2:a.
Det blev lite alkohol lekar & annat skoj. Men som vanligt så taggar alla på krogen så fram mot 12 tiden så var det bara att bege sig iväg. Men för min, Webbans, Konnys & Christians del blev det ingen krogen. Utan vi begav oss hem till Konnys lya iställer för att dricka lite till & snacka en massa skit. Det blev lite väl mycket för min del senare under natten & lyckades ramlla från både det ena & andra stället. Bland annat så lyckades jag med en rejäl vurpa ner från Konnys soffa vilket har gett utdelning till ett enormt blåmärke på ryggen.
Men sen så vart det även ett & annat äventyr under natten
(lite dåliga mobil bilder från gårdagen)

Imorse vaknade jag upp med en lagom bakfylla men hade trotts deta världens överenergi.
Så det vara bara att bege sig till gymmet för att träna bort lite utav dena energin.
Jag mötte upp Petter för att träna med honom & när vi hade tränat klart så blev det en lunch på Wayne´s.
Sen blev det hem & ner i sängen & jag vakande precis upp sliten & skön.
Änu är kvällen oklar men jag är ensam hemma & sugen på något spårat & Jonas & Jocke vill att jag ska dricka öl med dem så den här kvällen kan sluta precis hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0