021108

Det där med att dricka med måtta & ta det lugnt gick ju helt åt skogen igår.
Kvällen hemma hos Emma var iaf helt underbar, precis som det brukar vara. Vi åt god mat & snackade en massa skit.
Alkohol blev det oxå (läs för mycket). Men min karatde fylla måste nog skyllas på emma igår. För hon drog fram sitt barskåp & det bjöds på drinkar, shottar & skumpa utöver ciderna som jag hade med mig. Ibland tror jag att jag är superwomen & klarar av hur mycket alkohol som helst., men igår fick jag det motbevisat. Vi hade iaf jätte mysigt hemma hos emma hela kvällen, med massa alkohol, dans & bus. Sen vid 12 tiden så blev det tåget till stan & utgång på people. Jag minns inget!
Från att jag kommer in på krogen så är det svart, kolsvart! Jag minns att jag knappt kunde stå på mina ben & jag var som en jävla spagheti. Benen gick inte dit kroppen ville & det slutade mindre bra. Men som tur var så kom en karl & räddade mig. Han & hans vän kastade in mig i en taxi & drog hem till sig. Där vi spenderade kvällen på toaletten, jag spyende som en gris & han stöttande vid sidan av, haha. Imorse fick jag höra ett & annat & bulan i pannan fick sin förklaring.
Mina skor & byxor var helt leriga, vad hände där?  Ingen vet & lika bra är väl det.
Mådde helt klart som jag förtjänade imorse men efter en liten piller frukost så kunde jag krypa i mina mjukisar & sätta på mig mina mysiga uggisar & pallra mig hemåt.
Nu har jag sovit hela dagen & längtar innerligt efter maten som när som helst står på bordet. Sen efter maten så ska jag umgås med Petter, men tyvär Petter jag är inte den roligaste människan att umgås med idag skulle jag tippa på.
Men vi kör på en lugn kväll med massa söndagstv & massa mat & onyttigheter, jag hungrar ihjäl!

Bilder kommer inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0