161108

Den här helgen har verkligen varit nyttig för mig.
Jag har haft så himla mycket tid till att bara tänka & grubbla över allt som snurrar runt i min hjärna. Allt är lite upp & ner just nu & det känns som att jag har klurat ut rätt mycket dena helg & kanske fått ett & annat fotsteg i rätt riktning. Men änu är mycket oklarat men som sagt allt visar sig med tiden.
Jag ska försöka fokusera på annat nu!

Min lördags kväll blev lugn & mysig.
Tänker inte gå in närmare på detaljer men den var bra.

Vaknade upp vid 7 tiden imorse & var pigg som aldrig förr.
Och som alltid så hade jag överdrivet mycket överenergi så det var bara att bege sig av till friskis. Där spenderade jag hela min förmiddag med en massa pass & gymmande. Blev 5 timmar på friskis, rätt sjukt men jag har så jävla mycket överenergi som jag måste gör mig av med för att orka med mig själv överhuvudtaget. 
När jag kom hem sen så tog jag mig i kragen & städade hela min garderob, så nu är den tipptopp.
Ikväll så har jag planer men dem är hemliga. Tyvär så kan jag inte avslöja allt för mycket här då det finns vissa människor som vill styra & ställa över mig & alltid ha koll på vad jag gör ..   tyvär!

Håll ögonen öpnna vart du än går, du vet aldrig vart dina vänner står.
Sanning eller lögn man ger vad man får, tiden läker ändå alla sår.

Kommentarer
Postat av: CARRO

Du borde börja skriva dagbok istället.

För du bryr dig inte ett dugg i dina läsare!!

Varför ha en offentlig blogg om man inte bryr sig om de som läser.

Du kanske har fått vissa hårda ord men det får man räkna med om man väljer att skriva om sitt liv på internet!!



Det är bara svälja & köra liksom. Men du lägger bara fram en skit taskig attityd & dessutom en fruktansvärt otrevlig sida som får dig att verka som

en riktigt BITCH!!



Så jag tycker du borde börja skriva dagbok i stället, då är du ensam med dina tankar & det du gör. Då behöver du inte oroa dig för vad folk skriver osv.. Något att tänka på kanske??

Eller varför inte byta attityd :)

2008-11-16 @ 21:50:16
Postat av: Maria

Äsch jag upplever inte att det är något fel på min attityd, tråkigt att du gör det bara. Livet går som sagt upp & ner & humöret & attityden med det. Gillar du inte det jag skriver om så slipper du läsa, du gör dina egna val. Och att skriva dagbok känns inte så värst aktuellt.

2008-11-16 @ 22:04:11
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0