011108

10 liter vatten, en dusch, härlig musik & en viss person har fått mig lite bättre till mods. Nu känner jag att jag klarar av även dena kväll, jag har till och med dragit några moves & fått i mig ett glas skumpa. Så vist är jag på banan igen.
Jag känner även på mig att det här kommer bli en väldigt lyckad kväll. Bara tanken på sällskapet får mig att må bra inombords, det var så länge sen sen sist.
Men när jag kollar ner på mina ben slås jag av en ångest & bakfyllan smyger sig på igen.
Mina ben är nämligen helt blåa! Jag har blåmärken över hela benen, rejäla såna oxå, fyfan!
Det får mig att vilja avstå alkohol ikväll för nejtack jag vill inte ha fler utav dessa fula blåa märken.
Men jag får helt enkelt ta & dricka med måtta dena kväll, något som jag inte allt för ofta lyckas med, men ikväll kanske.

Kommentarer
Postat av: moa

ja har också blåmärken sen svullen på ena knät? what lixsom :S

2008-11-02 @ 11:52:21
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0