271108

Godmorgon, sovit gott?
Det har helt klart jag gjort. Efter att ha haft skola till kvart i 9 igår & tränat direkt efter så var jag helt död när jag kom hem.
Jag slocknade direkt & vaknade upp klockan halv 6 imorse av att klockan ringde. Så då var det bara att kasta på sig träningskläderna & kila iväg för att träna. Resten av morgonen har jag spenderat åt att packa för om några timmar så lyfter planet. Planet som ska ta mig till min älskade syster i Berlin. Vi ska ha en alldeles underbar helg med massa festande & shoppande. Jag ver inte om dem har någon vidare shopping i Berlin men det återstår & se. En sak som är säker är ju iaf att dem har ett rejält utbud när det gäller festande & utgång. Och billig alkohol har dem ju oxå så jag känner på mig att jag kommer få en underbar helg.
Nu däremot så ska jag skutta in i dushen & fräsha upp mig lite.

Mitt nästa inköp ska helt klart bli en paljettklänning,
frågan är bara vilken sort & färg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0