261108

Jag är ett stressigt yrväder som far omkring här i huset
Det beror nog på att jag är en sån jävla tids optimist & tror att jag hinner med allt.
Jag vaknade iofs jätte tidigt imorse & gick ut på en lång promenad i vintervädret.
Sen kröp jag ner i sängen & kollade på SATC &  drack te & där satt jag fast.
Så bara för 1 timme sen så kom jag på att jag har hur mycket som helst att göra.
Så nu far jag runt i huset & packar min väska & det lär ta ett tag till.
Jag måste även hinna ringa posten, packa träningskläderna, ta bort nagellacket, ta bussen ner på stan för att köpa lite skönhetsproduket & växla pengar. Jag kommer aldrig hinna med allt detta då jag börjar skolan halv 3 & slutar halv 10 ikväll.
Så nu måste jag lägga i en högre växel, vem vet ni kanske hör något ifrån mig ikväll.

Här har ni även dagens outfit

skor - HM
Tunna strumpbyxor - HM
Svarta Chinos - Gina Tricot
Svart skörp - HM
Tshirt - HM (petters)
Jacka - Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0