251108

Min dag i korthet:
• Petter bjöd mig på lunch på Panini, det blev en varsin cesarsallad för våran del.
• Jossan & jag har dragit en shoppingrunda & spanat lite julklappat & liknande
• Jag har haft en körlektion i snöyran som gick väldans bra
• Pappa & jag har sprungit runt på stan & jag har pekat ut allt jag vill ha i julklapp
• Jag har fått ett rött brev från posten där det står att jag har fått jobb, wiihaa!
• Jag har precis ätit en paj till middag i min ensamhet eftersom att mina päron jobbar 24/7

Ja det är väl så min dag har sätt ut i korta drag.
Strax så ska jag kila iväg till friskis där jag hade tänkt spendera min kväll med ett Intesiv pass & en massa gym.
Petter är på han oxå så han får bli min träningskompis ikväll.
Sen är det bara hem & börja packa lite smått, för på Torsdag åker jag till Berlin, wiiihaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0