241108

Oj, jag kan vara världens bästa dotter!
Jag var ju som sagt in snöad men lyckades ta mig ut via altanen för att skotta undan all jävla snö.
Det har nu tagit mig hela 2 timmar & nu så är jag helt död. Har skottat sen klockan halv 6 & nu så är klockan snart 8.
Stolt över mig själv är jag & stolta lär mamma & pappa oxå bli när dem nu kommer hem.
Men eftersom att dem jobbar jämt & ständigt så får jag ju ta tag i saker & ting själv.
Tyvär så orkar jag inte ta tag i det där med middag så det får bli en tallrik med fil & en varm kopp te men det funkar väl det oxå. Men först så blir det dushen + ångbastu, mina kropp är nämligen sönderfrusen.
Sen blir det till att käka "middag" framför tvn & kolla på 90210 som har premiär idag.

Tur är det väl att farmor kan sticka, dessa par raggsockor drog jag på mig innan jag begav mig ut i snön.

Altanen var igen snöad & poolen försvunnen under all snö

Men jag lyckades trotts allt ta mig ut efter många om och men

Väl ute så försvann jag i alla snödrivor

Men jag tog tag i det hela & satte igång med att skotta


Och till slut äntligen så kunde man ta sig fram till dörren tack vare min insatts

Ja en hel halvmeter snö har dimpt ner, fytusan vilket tränings pass det blev!

Kommentarer
Postat av: moa

herre gud va mkt ni hade i storvreta:O

2008-11-24 @ 20:03:43
Postat av: Maria

Ja här är jag minnsan insnöade, ½ meter snö ligger det på backen!

2008-11-24 @ 20:38:28
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja här är jag minnsan insnöade, ½ meter snö ligger det på backen!

2008-11-24 @ 20:38:33
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0