241108

24 November idag & bara 1 månad kvar tills Julafton.
Jag älskar alltid hela december, det är helt klart årets mysigaste månad.
Men än så länge är den November & idag är det totalt snökaos.
Självklart så kom vi försent till skolan idag pga att bussarna var sena i snökaoset.
Men trotts allt så kom vi fram till skolan tillsist där vi inte fick ett dugg gjort.
Slutade vid halv 1 & då begav jag mig av till friskis för lite träning.
Tränade 2 timmar & pallarade mig till bussen som kom ca 20 minuter för sent, såklart!
Sen så satt jag på den där jävla bussen i 1 ½ timma (i vanliga fall tar det 20 minuter) i allt snökaos.
Såg minst 4 bussar som hamnat i diket under hemfärden & tror ni inte att även min buss hamnar i ett dike.
Jo såklart den gör det, men som tur var så var det precis vid mig så det var inte allt för jobbigt att gå den sista biten hem.
Nu däremot så är jag insnöad & det på riktigt.  Jag skulle nyligen ut & skotta lite för att göra mammsen & pappsen glada men jag kommer inte ut, min dörr har snöat igen. Så här sitter jag insnöad i min ensamhet.

Min & Moas Skoldag i bilder



& en video,
Moa tycker att jag ska göra snöänglar i den djupaste snön

Kommentarer
Postat av: Martina

lyllos er!!

2008-11-24 @ 17:10:21
URL: http://mlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0