231108

Vilket snöoväder vi har gott folk!
Men jag har mest gjort en massa nytta en dag som dena så jag har inte blivit så värst lidande.
Imorsee så blev det friskis i 2 timmar, körde ett styrkamedel pass & gymmade.
Sen pigg & arlett så begav sig jag & petter till Kvarnen & inhandlade oss en massa frukt.
Vi tänkte slå till på en stor fet fruktsallad ikväll, yumiie!
Annars idag så har jag umgåtts med Petter & gör det fortfarande. Vi har haft snöbollskrig, gjort underbart goda mackor med skagenröra, bakat & kollat på en massa bra repriser på tv.
Ikväll blir det som sagt fruktsallad & en massa bra tv, (ensam mamma söker & sanningens ögonblick)
Nu däremot så ska jag visa Petter allt som jag vill ha i julklapp, det kan ta tid, wihaaa!

Lite dåliga mobilbilder från dagen som varit


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0