181108

Godmorgon solstrålar!
så här ser jag ut idag,

T-shirt - Snodd av Petter men den kommer ifrån H&M
Halsduk- Åhlens
Strumpbyxor - H&M
Äckliga skor - Stadium

Jag har sovmorgon till klockan 10:10 på Tisdagar men inte får jag sova ut för det. Nej, för vid 7 tiden så börjar Totti min väckarklocka till Marsvin skrika som en idiot & han slutar inte förns han får mat. Så det var bara att pallra sig upp ur sängen vid 7 tiden & mata odjuret (På mornarna är han verkligen ett odjur men annars kan han vara cool).
Men nu så är det iaf snart dags att ta bussen iväg till skolan men först så ska jag ringa posten.
Sen så blir det endast en lektion i skolan idag, nämligen Religion mellan 10:10 till 11:20. Efter det så ska jag pallra mig ner på stan för att äta lunch med Petter. Sen åka till ikea & köpa lite prylar till mitt rum & sen tillbaka till stan igen för att ha körlektion. Och när den är avklarad så är det bara att pallra sig hemåt & kasta i sig lite mat & sen iväg på träning.
Så ser min tisdag ut, den kan bli bra. Eller rättare sagt den ska bli bra, det ska jag se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0