181108

Vilken äckligt blöt tisdag.
Ja snö & slask har det varit hela dagen & jag har gått runt med blöta strumpor & skor, blä!
Hade ju som sagt bara en lektion idag nämligen Religion, den lektionen egnade sig jag & moa åt att skriva frågor till en präst. Man skulle skriva 5 frågor men vi hade så mycket frågor till prästen så vi kom upp i en 20 stycken.
skoldagen i bilder & film



Efter skolan så drog jag en runda på stan med Moa & Martina.
En fråga bara, vad händer i Uppsala egentligen? Igår var hela Kvarnen bombhotad & avstängd. Och idag hade dem stängt av halva stan för att dem hade rånat en bank & bombhotat stället. Så Moa fick inte sina bullar från Åhléns & jag kunde inte köpa min tavla inne på Gallerix, typiskt.
Sen mötte jag iaf upp Petter för en lunch på Barista, han käkade kycklingsallad & jag foccacia med halloumi & honung.
Under tiden vi lunchade han poliserna spärra av även Petters jobb tack vare bombhoten.
Men han fick glida in där ändå tillslut & jag begav mig iväg till körskolan. Dessvärre var även den avspärrad av alla poliser. Men efter att ha stått & argumenterat lite med en polis fick jag trotts allt smita under avspärrningsbanden & in till körskolan. Körningen gick iaf bra & nu har jag precis smällt i mig lite vegetarisk lassagne & ska bege mig iväg till friskis för ett intesiv pass.
Bilder från lunchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0