171108

Oj vilken dag, det har hänt en massa spännande & bra saker idag.
Det bra var att allt äntligen blev klart med praktiken, Idre here we come!
Sen har jag mest haft en massa sjuka lektioner idag. Idag har det verkligen varit en sån där dag då man undrar vad man gör i skolan egentligen!? Vi har kollat på en värdelös film om bränder, haft el lektion? (vi går restaurang)
Lekt med en massa prylar på Naturkunskapen, bla batterier, äggklockor, en sån där som går i trappor & annat sjukt.
Efter en sjuk skoldag så begav jag mig iaf av till friskis för 1 timmas träning.
När jag sen skulle bege mig till bussen så skulle jag gå den vanliga vägen förbi kvarnen. Men när jag går över gatan mot kvarnen så kommer en polis & lyfter mig tillbaka till andra sidan. Och då menar jag verkligen lyfter, han tog tag i mig & bar över mig. "vi har spärrat av här" sa han & gick. Så jag tog mig en omväg runt kvarnen & frågade lite tanter om vad som hänt då hela kvarnen var avspärrad & det var poliser & pikébussar & journalister överallt. Tillslut så sprang jag iaf in i en tv4 snubbe & efter att jag frågat lite nyfiket så förklarade han för mig att kvarnen var bombhotat.
Då la jag benen på ryggen & sprang till bussen & nu sitter jag här hemma & undrar om det har sprängts!?

skoldagen i bilder & film




Jag är iaf på ett strålande humör idag & har glidit runt med ett leénde på läpparna hela dagen.
Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: moa

nej den har inte sprängts vi var där nyss :D

2008-11-17 @ 16:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0