151108

Åh jag hade min första lugna fredag på länge igår, riktigt behövligt!
Det blev bara tv & mys med underbart folk.
Så imorse vaknade jag upp vid halv 8 tiden & kände mig pigg & fräsch.
Så efter lite frukost i sängen & morgonmys så kastade jag på mig träningskläderna & begav mig av till friskis.
Tränade mellan 9-11 & kände att precis så här vill jag må & ha det varje lördags morgon.
Sen blev det till att köra bil hela dagen. Körde först & hälsade på mormor i tierp & sen till Maxi & handlade & nu så har jag precis komit hem & slängt i lite hårfärg i håret.
Kvällen ska till en början avnjutas med kex & ostar med familjen & sen så blir det lite ävnetyr, men nyktra sådana.

Dagens tränings outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den dära Adidas tröjan? :)

2008-11-16 @ 01:07:46
Postat av: Maria

På stadium för 1 år sen ungefär

2008-11-16 @ 09:09:10
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0