141108

Jag är helt dyngsur tack vare min promenix till & från tandläkaren.
Tandläkaren som för övrigt inte gav så mycket & där spenderade jag endast 5 min. Men allt var fel fritt, inga hål, ingen tandsten, bara vita & bra tänder, så varför klaga. Men blöt blev jag på vägen dit & hem.
Har även lite frågetecken runt just det där med tandläkaren. I början så ställer dem ju alltid såna där kontroll frågor om man är frisk & äter någon meducin mm. Men en utav frågorna löd "Har du någon könssjukdom" , jasså jag trodde jag låg i tandläkarstolen & inte gynstolen. Vad rör det dem om jag har flatlöss? (inte för att jag har det) Dem ska väl ändå bara pilla i munen. Men men, jag blev iaf lite paff över dena kontroll fråga som jag inte tyckte hörde hemma hos tandläkaren.

Men nu är jag iaf hemma & är i full gång med att skriva min önskelista (som är 3 sidor lång) & bränna lite skivor.
Jag hade nämligen tänkt ta & storstäda hela mitt rum snart & till det behövs massor utav bra musik.
I helgen utlovas det en vit helg för min del. Den känns verkligen behövlig då jag druckit alkoholhaltiga drycker varje fredag&lördag i 6 veckors tid nu. Så dena fredagskväll ska jag spendera med jocke & grabbarna & vi ska som sagt köra på en helt alkoholfri kväll.
Men vi har alltid lika kul så vafan!

Dessa skor från bianco står högt upp på min önskelista ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0