121108

Godmorgon
Usch vilken grå & tråkig tisdag vi har. Jag ska glida runt i mjukiskläder & osminkad hela dagen & vara lika tråkig som vädret. Men är man ledig så är man & då ska det vara slappt oxå. Men först måste jag ta bussen in till doktorn & sen en snabbis till gymmet. Har grymt ont i kroppen efter gårdagen så bli nog ingen hårdträning idag direkt, plus att jag är sjuk så man vill ju inte åka på någon farlig hjärtsjukdom.
Funderar även på att köra på mjukisar & osminkat varenda vardag, allt för att få sova så länge som möjligt.
Som nu, jag vaknade precis, klädde på mig på 10 sekunder & är klar för att åka. Kan inte bli mycket skönare.
Men men nu måste jag springa till bussen, vi hörs senare.

Har även hunit med att klicka hem dena tshirt

Kommentarer
Postat av: moa

DU ÄR SÅ FIIIIIIIIN UTAN SMINK SÅ DET SPELAR INGEN ROLL ! VI SES IMORN HUNDRA ÅR SEN SIST JU :(

2008-11-12 @ 11:56:47
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Sötnos, såklart vi ses imorn :)

2008-11-12 @ 13:03:54
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0