121108

Jag älskar ledighet.
Fick iofs inte sova ut imorse eftersom att jag skulle till farbror doktorn men det har jag tagit igen nu.
Hos doktorn var det iaf samma visa, dem vet inte vad felet är med mina knän så nu blir det röntgen, massa tester & hela köret, orka ..
Efter doktorn drog jag till friskis & gymmade lite. Var så himla skönt på gymmet då man slapp trängas med en massa människor. När jag hade tränat klart så kastade jag mig på bussen hem & somnade så fort jag la mig i sängen.
Nu däremot så är jag pigg men ska trotts det krypa ner i sängen igen & kolla på någa avsnitt av gossip girls.  Avnjutandes en ask med vindruvor, bubbelvatten. mums.
Ikväll ska jag nog ut på äventyr men det återstår att se, tjaoo!


Jag vill ha den här klänningen ifrån forever21!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och dina små äventyr:)

2008-11-12 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0