111108

Jag är för jävla lat, fyfan!
Ja jag orkade inte ta mig i kragen & pallra mig till skolan idag heller så nu sitter jag här hemma & degar & gör inte ett skit. Istället så  borde jag orkat gå på min 1 timmes långa religion lektion, speciellt eftersom att jag skippade den förra tisdagen oxå. Men men jag skyller på att jag är lite nere just nu, men vafan är det för en jävla bortförklaring. Man kan inte skita i allt viktigt bara för att man känner sig lite nere. Så framöver så ska jag ta tag i saker & ting.
Men jag har en rätt skön vecka ändå dena vecka, inte mycket till skola iaf.
Tisdag:
14:10- 15:40 körlektion
16:00 Fika med Jossan
17:30 Middag med en hemlig person
19:00-20:30 Träning
Onsdag:
Ledig, ingen skola
10:30 Läkarbesök
12:00 Synundersökning
13:00 Träning
Torsdag:
06:30-07:15 Träning
08:30-15:00 Skola
19:00 Umgås med Sandra samt Innebandy
Fredag:
11:30 Tandläkaren
Hinner därav inte med skola dena dag så är ledig
En vit helg!

Så som ni ser så ska jag iväg på min körlektion om någon timma. Hade även tänkt att köra lite teori på deras datorer innan så ska väl bege mig iväg om ca 1 timma. Sen äntligen så får jag träffa min Pärla Jossan som det var ett bra tag sen jag träffade. Men nu ska jag få i mig lite frukost för det har jag inte fått i mig än.

Här har ni även dagens väldigt tråkiga otufit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0