101108

Jag är hemma idag, kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen imorse.
Min natt har varit på tok för jobbig. Massa tankar & ett antal tårar & inte mycket sömn på det.
Vilket bidrog till den hemska huvudvärk som jag vaknade upp med imorse så det blev till att proppa i sig lite iprem & krypa ner under täcket igen.
Min psykiska tillstånd känns inte allt för stabilt just nu. Det är för mycket tankar som snurrar runt & jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men mest är jag ledsen, ledsen för att människan som jag älskade har blivit till fiende.
Jag vet att människor kan förändras men att du kunde ske såna här drastiska förändringar hade jag ingen aning om.
Usch, dem där förändringarna gör förbaskat ont.

Men jag ska inte plåga er med min plågan, förlåt!
Jag ska iaf packa ihop mina träningskläder & bege mig av till friskis snart & där tänker jag stanna hela dagen.
För träning får en på mycket bättre tankar. Mamma & jag ska köra ett pass klockan halv 5 så om jag åker & tränar om ca 1 timma så lär det alltså bli ungefär 5 timmars träning idag. Men det är jag värd & det kan jag behöva.

Så nu ska jag packa ihop mina stuffs & inte tänka så mycket mer utan bara fokusera på träningen.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna bild igen.. Ta lite nya istället för att lägga upp samma bild flera gånger på så kort tid!!!

Det blir bara tråkigt intryck!!

2008-11-10 @ 11:50:54
Postat av: Anonym

Och det skiter jag i

2008-11-11 @ 07:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0