091108

Farsdag idag, jävla jippo!
Min kära pappa fick iaf hem en lagom sliten dotter idag vid 2 tiden. Hade tänkt köpa en tårta men kortet var tomt men som tur va så hade mamma köpt en skjorta åt mig som jag skulle ge honom. Så lite glad blev han iaf när jag slängde fram pressenten & sedan kastade mig i sängen & sov som en stock.
Nu tror ni säkert att jag hade världens vildaste kväll igår men så var inte fallet, min kväll var lugn.
Började kvällen med lite dricka med lite tjejor men sen blev det inte mycket mer utav det hela. Min kropp hade tagit stryk sen fredagen så jag var trött som aldrig förr. Så kvällen slutade med en skräckfilm men jag somnade rätt fort. Den skulle vist varit skit läskig fick jag höra imorse så det var väl lika bra att jag somnade.
Nu har jag iaf precis komit hem från farmor & farfar. Jag övningskörde dit & hem, mindre bra med tanke på att det blev lite alkohol igår trotts allt. Men allt gick bra & ingen är skadad så chilla.
Ikväll ska jag ha en sån där skön söndagskväll med en massa tv tittande. Petter kikar förbi sen så ska väl sitta & snacka lite skit med den karln oxå.
Men nu ska jag äta, godnatt!

Några få bilder från i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0