081108

Lever ni idag gott folk? Jag tvivlade imorse, men nu är jag säker på min sak. Jag lever!
Ja ni vill såklart veta allt om min gårdagskväll mm, såklart ni ska få veta.
Jag mötte upp moa vid halv 7 tiden & vi begav oss hem till martin där förfesten skulle ske dena kväll.
Vi hade laddat upp med tårta, bullar, kakor, pressenter mm. Sen så var det bara att pynta till lyan & göra det kalas fint.
Blev lite ballonger & dukade upp med tårta mm. Sen äntligen så kom födelsedagsbarnet (Martina) så det var bara att ta ton & sjunga för fulla muggar. Sen vart det en spårad förfest med massa tequila & annan alkohol. Moa vart full som aldrig förr & spårade ur, haha. Jag kände mig skit full men när jag kollade på henne så blev jag helt plöttsligt nykter för tusan så full hon var.
Sen spårade kvällen ur & vi slutade på people. Kanske inte världens roligaste men det funkade så vafan.
Mot natten så skulle vi dra hem & sova hos Martin men glömmer inte killen nyckeln inne i sin lägenhet innan vi drog ut på krogen? Jo såklart han gjorde. Så det var bara att vända & bege sig in mot stan igen & till slut så sov vi hemma i Rasmus lya. Hände lite spårade kul saker där oxå, men det är inget jag tänker ta upp.

Idag däremot så har vi gått en promenix , käkat pizza, sovit, fixat nycklar & tagit oss in hemma hos Martin, haha.
Och nu så har jag precis komit hem & mamma & pappa har en massa folk här för middag.
Jag längtar efter all god mat som jag ska proppa i mig snart, mumms.
Och sen ikväll så blir det vist ingen lugn kväll, jag & moa ska iaf ut & trilla runt även dena kväll.

Har inte fått bilderna från igår än men bjuder på lite bilder ifrån förra lördagen hemma hos Emma.


Kommentarer
Postat av: Amanda

lite annorlunda banner

2008-11-08 @ 17:38:26
URL: http://amandaskleader.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-08 @ 17:40:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hejhej, kika gärna in i min blogg och ställ en fråga i frågestunden, skulle uppskattas! (:

2008-11-08 @ 17:58:07
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/
Postat av: Mewe

haha ganska slut körd maria igår;D!

2008-11-09 @ 00:15:37
URL: http://mewiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0