051108

Är ett snörvlande yrväder även idag men det går helt klart åt rätt håll.
Idag har jag kört en massa bil hela dagen, nästan så mycket så att jag har tröttnat på det faktist.
Körde först till mammas kontor för att fixa lite stuffs där & sen till skolan för att ha en kvarts lektion?
Vi hade nämligen prov i naturkunskap dena dag, något som jag helt hade glömt bort eller inte orkat med.
Så jag tänkte fuska mig igenom provet. Jag skulle lyssna på martinas inspelning av provet på hennes mobil, men det gick verkligen inte. Jag kunde inte hålla mig för skratt, hon lät bara för seriös. haha! (förlåt martina)
Så istället lämnade jag in ett rätt tomt prov & hoppades på bättre tider.
Efterskolan så var det bara att sätta sig i bilen igen & köra runt mamma på en massa ärenden.
Sen avslutade vi dagen med en varsin bulgursallad på något mysigt fik innan vi åkte hem.
Väl hemma sen så fick jag & mamma något ryck & satte igång & städade hela huset. Dansandes & sjungandes till en massa låtar ifrån Mamma Mia. Dem veriationerna är verkligen mycket bättre än Abbas, så det körde vi på.
Gick ruskigt fort & jag tjänade ihop några hundringar på att hjälpa min mamms & det var det helt klart värt för kul hade vi.

Nu ikväll så ringde Jeanette & ville att jag, jossan & hon skulle hitta på något men tyvär så sket de sig så vi får ta det någon annan dag mina töser.
Har även haft ett långt samtal med Linda nyss. Jag bara älskar våra samtal & henne med såklart.
Hoppas verkligen att hon kommer hem snart!
Men nu däremot så ska jag skutta in i dushen & sen mysa ner mig i sängen
 & kolla på bonde söker fru. (älska alla bögar)


Kan inte annat än älska detta


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig pluttan!

Jag hoppas också att jag kommer hem snart <3

2008-11-05 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0