041108

DÖD
Usch min förkylning är ingen lek idag, jag mår blä.
Sitter just nu & överväger skola eller inte. Har ändå bara en lektion idag så varför chansa, jag kanske tuppar av eller något. Har nämligen en känsla utav det just nu. Men ändå på något sätt så är jag för rastlös för att sitta hemma.
Jag vill även träna ikväll & då måste man ha gått i skolan så jag får se. Har i vilket fall körlektion klockan 2 idag som jag måste gå på så jag får se vad jag bestämmer mig för. Beslutsångesten är hög just nu.
Jag vet iaf vad jag helst skulle vilja göra idag: Jag skulle vilja ligga i sängen hela dagen & kolla på gossip girls, dricka julmust & äta skumtomtar. Det vore underbart!
Men nu ska jag fixa till mig lite inför kommande beslut, blir ju i vilket fall som helst stan vid 2 tiden för körlektion.

Här har ni mina senaste inköp utav skor
(mamma öppnade plånboken som vanligt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoooolkeeer

2008-11-04 @ 10:13:30
Postat av: Anonym

inte alls

2008-11-04 @ 10:48:32
Postat av: Anonym

inte alls

2008-11-04 @ 10:49:35
Postat av: Anonym

inte alls

2008-11-04 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0