041108

Mitt liv är en dans på taggiga jävla rosor just nu men vafan gör det när man har stålfötter.
Idag pallrade mig till körlektionen trotts allt & tog mig igenom körningen rejält snörvlande.
Men fyfan så bra det gick idag, vart nästan lite tårögd. Att någonting går åt rätt håll i mitt liv just nu är verkligen att glädjas åt då det mesta går käpprätt åt helvette.
Sen ville jag verkligen iväg & träna men både mamma & pappa höll fast mig hårt, jag fick verkligen inte.
Så istället så har jag varit ute & gått en promenad med mamma & köpt meducin till mig.
Och nu så blir det till att mysa ner sig i soffan i en massa filtar med en stor kopp te.

så godnatt

Kommentarer
Postat av: moa

kommeru imorn? :)

2008-11-04 @ 21:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0