011108

Vilken kväll det var igår, allt blev bara spårat.
Började iaf kvällen hemma hos Moa med tequila race & småprat med tjejerna.
Sen blev det taxi till "haloweenfesten" hemma hos Torkel.
Men det var inte allt för roligt så vi pallrade oss ner på stan & skulle ut på krogen.
Men nej! Där står jag i kön & helt plöttsligt så drar alla & när jag väl kommer fram till vakten kom jag på att jag nog oxå kanske borde dra. Sen slutade kvällen i lite kaos & nu mår jag inte allt för bra.
Men jag försöker tagga så gott det går inför kvällens bravader. Ikväll är det nämligen födelsedagsmiddag hos min kära vän Emma. Blir nog massa bus, alkohol & roligheter.
Men nu ska jag hoppa in i dushen & spela Hoffmaestro på högsta nivå & bara tagga inför änu en rollig kväll.

Så här vackra var mina små änglar igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Parta åt mig också!!!



lillängel :D

2008-11-01 @ 20:31:41
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0