310508

Hela dena underbara lördag har jag spenderat i solen med min kära vän Jossan.
Vi har njutit av solen, spelat kubb & kort & halvbadat i poolen smat legat & pratat om allt mellan himel & jord.
Vi har även ätit en riktigt god middag (tacos) med min mor & far.
Nu däremot så har min kära vän åkt hem till sin pojkvän för att samlla krafter & ta sig en dusch.
Och jag gör det samma, för ikväll så blir det troligen lite röjj!
Iofs så har både jag & jossan åkt på solsting av all den überheta solen så vi är lite halv taggade inför kvällen.
Men troligen så beger jag mig av hem till Anton om ett tag där killarna bastar, & grillar, samt dricker alkohol, skål!
Dem är iofs 10 halv nakna & fulla killar på platts så att dra dit ensam tjej känns sådär halvkul.
Och sen så ska ju varenda jäkel samt dem till gbg nation ikväll & dricka för nationspriser, men jag känner mig sådär lagom taggad.
Men troligtvis så piggnar jag till efter en iskall dush & beger mig av hem till Anton smat vidare med dem till gbg nation.
Den som lever får se, nu dags för den iskalla dushen!

Tack för en underbar dag med dig min käraste vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0