310508

Gormorgon kära vänner..
Gårkvällen var riktigt mysig enligt mig. Det var jag, Sandra & Catrin som började kvällen med grillning ute på Sandras gård. Blev massa kött & sallad, riktigt gott var det oxå. Vi drack lite cider & var glada.
Senare mot kvällningen kikade även en massa folk förbi hemma hos Sandra, trevligt.
Sandra & Catrin begav sig senare iväg mot BJ men själv så varjag inte så sugen på utgång dena kväll så jag begav mig hem till Robins bror i Fålhagen & röjde loss lite med Robin, Micke, Oskar, Gaucho, Martin & Älsklingen..

Vid halv 3 tiden tog vi tåget hem & det var helt otrloligt att man kunde gå utan jacka en vid halv 3 tiden, men jag njöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0