290508

Jag är på dåligt humör, väldigt dåligt humör..
Jag blev på dåligt humör för att jag missade bussen hem & fick vänta i en halvtimma & det sitter i.

Idag har jag spenderat hela dagen i solen & även lite grann i poolen, riktigt härligt.
Vid 4 tiden blev det en halvtimmas intervall träning & sen även en halvtimmas fys på det. Kändes sjukt jobbigt i den hetta vi haft idag & jag måste nog ha svettats ut all vätska i kroppen för jag har änu inte lyckats svalka min törst.
Sen kom mamma & pappa hem från Prag med lite pressenter. . Åt en underbart god sommar sallad med familjen innan jag begav mig iväg för att träna igen.
Dena gång mötte jag upp min älskling i stan & vi tog en promenad till friskis&svettis i ekeby varpå vi körde ett intesiv pass. Usch säger jag bara vad jag svettades, det vart nästan en pöl på golvet under mig.
Efter att ha svettats klart så tog vi en promenad ner på stan igen för att handla lite.
Älsklingen köpte vindruvor åt mig & lite annat skräp till sig själv.
Kvällen avslutades i solariet & sen så missade jag ju
som sagt bussen, jävla skit!

Men nu är jag iaf hemma & nyduscha.
Ska snart krypa ner i sängen med vindruvor & en massa vatten, min kropp skriker efter vätska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0