290508

Godmorgon kära vänner.
Jag har iofs varit vaken i 3 timmar nu men kan tänka mig att det finns folk som gått upp nu så godmorgon.
Imorse hade jag en jäklans migrän så idag blir det ingen skola vilket betyder IG i projekt & företag.
men men jag hade ändå inte klarat av alla 3 prov som jag hade behövt göra idag så.
Istället så ska jag sola hela dagen lång & träna ikväll & idag kommer även mina päron hem.
Tack & lov, jag orkar inte laga mat fler dagar nu!

Igår sprang jag 6 km terräng & fyfan vad fort det gick. Jag är så himla livrädd för ormar så jag sprang det fortaste jag kunde i 6 km. Fyfan vad död jag var sen, men ingen orm såg jag som tur var. Usch det är riktigt läskigt det där med att springa terräng i massa äckliga skogar, jag är verkligen livrädd för skogen. Tänk om man ser en orm, elelr möter en björn eller ett vildsvin, nej fyfan. Men dem där läskiga djuren hjälper mig iaf att springa fort så det är ju bra. Sen vart det en halvtimmas fys & sen var jag helt död måste jag säga.
Men väl hemma sen så väntade en helt underbar middag på mig & sen så blev det en långpromenad med Petter.
Vi hyrde en film som jag somnade till direkt!

336005-570
Min underbara middag igår, världens godaste sallad, vitlöksbröd, fläskfilé, mango sås & halomi, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0