280508

Solen skiner & alla är glada, eller iaf jag!
Min dag började med att klockan ringde klockan 4, sådär lagom pigg begav jag mig av till bussen & från 6 till 11.
Sen drog jag ner på stan & solade & köpte med mig lite vindruvor, jordgubbar & bubbelvatten hem.
Vår kolsyrepatron har nämligen tagit slut & mamma & pappa är ju som sagt i tjeckien så det blir till att köpa bubbel vatten.
Nu däremot så ska jag lägga mig ute i solen & plugga lite & äte jordgubbsfil med jordgubbar, MUMS!
Sen så ska jag iväg & träna & sen ikväll så blir det grillning.

Jag skriver lite mer senare när solen fått mig att bli yr.

Tänkte lägga upp lite bilder från min senaste shopping.


Båda mina chinos var riktiga kapen, dem ena hade kostat 700 innan men nu kostade dem endast 200.
Och dem andra kostade 500 innan & nu endast 100 spänn.. Kan inte bli mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0