270508

Sådär ja kära vänner, nu är jag hemma igen efter en heldag i Sthlm.
Blev en massa sol & god mat idag & självklart en massa shooping.
Tyvär så hittade jag inte så värst mycket som föll mig i smaken just dena dagen men lite saker fick jag trotts allt med mig hem. Det blev 2 par chinos, så kan det gå när man har svårt att bestämma sig och en klänning & ett linne. Jag är iaf nöjd & kontot ser fortfarande helt okej ut, så det är bra.
Nu har jag precis tagit en promenix ner till affären & gått lös på mammas ica kort.
Nejdå jag köpte bara viktiga saker som tex frukt & fil & så köpte jag lite saker till min salad som ska kirras nu, bl kräftstjärtar, mums! Nu är jag iaf väldigt hungrig för klockan är faktist 8 & jag har inte käkat middag än så jag ska försöka kirra det lite fort nu..
Sen så blir det nog sängen rätt så fört eftersom att jag börjar jobba klockan 6 imorn bitti vilket betyder att jag måste ta 5 bussen, mindre kul!  Men jag slutar trotts allt klockan 11 så då ska jag sola & växla pengar tills turkiet.
Det är ju bara 2 veckor kvar dit nu tjejer!

Så eftersom att jag ska fixa min sallad & sova rätt så snart så har jag ingen tid att lägga upp bilder nu.
Men jag lovar att kirra det imorn kära vänner.

Godnatt nu, vi hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0