260508

Alla mina kära vänner tar ju som sagt studenten nästa vecka & vilken hetts det är på folket.
Själv behöver jag inte känna av kaoset alls eftersom att jag har ett helt år till i skolan.
Känns faktist väldigt skönt, känner att jag hade fått en jäkla ångest annars.
Så jag har som sagt 1 år till med en massa roliga lova.
Men ett problem har jag nu inför alla mina vänners student. Vems student mottagning ska jag gå på?
Jag har blivit bjuden på ett antal, men det lutar åt Jossans & speciellt om Jeanette gör min sällskap.
Annars ligger Lindas studentmottagning högt i topp.
Aja jag bestämmer mig nog en dag innan eller så, blir en massa presenter som måste inhandlas till alla kära studeneter iaf.
Det blir lättare för er nästa år kära vänner för då behöver ni inte välja (som jag) utan helt enkelt bara gå på min!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kolla i brevlådan :) om din pappa inte redan har tagit in posten, som den brevbäraren han är!

2008-05-26 @ 17:39:07
Postat av: marris

Nej min far är icke brevbärare.
Han har ju nytt jobb :)

2008-05-26 @ 21:13:10
URL: http://mariaahedin.blogg.se
Postat av: marris

Nej min far är icke brevbärare.
Han har ju nytt jobb :)

2008-05-26 @ 21:13:18
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0