260508

Jag känner att vädret inte har passat sig till att blogga så jag har helt klart spenderat mina timmar i solen istället för att spendera lite tid här. Men just nu så har jag tröttnat på solen & sitter framför datorn ett tag.
Min gårdag spenderades iaf med enbart en massa solning & träning inkl mysmiddag med syster & P.

Idag däremot så har jag jobbat från 7 till halv 2. Sen begav jag mig av till solariet.
Mötte även min kära vän emma efter solandet så gjorde sällskap med henne hem.
Nu däremot så ska jag kirra lite käk om ett tag & sen blir det till att träna ikväll.
Imorgon däremot så ska jag följa med min syster till hennes skola i Kista & sen tänkte vi köra på lite shopping i kista gallerian hela dagen. Kan bli mys!

Nu ska jag göra en sallad, ha en trevlig kväll gott folk..


Ikväll blir det ett dopp i poolen efter tränandet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0