240508

Idag har det shoppats lite smått kära vänner..
Har kört en heldags shopping med lunch.
Jag inhandlade massa prylar till min kära mamma tills morsdag imorgon. Hon är värd allt guld på dena jord!
Sen köpte jag en vit siden jacka till mig själv, så nu har jag två, en vit & en svart.
Köpte även två snygga tröjor, en svart & en hallonröd. Sen blev det en massa skönhetsproduket som tex. hårinpackningar, solkrämer, hudloation, ansiktsmasker, smink & massa mera.
Köpte även ett par mycket bättre hörlurar till min mobil, så nu är jag nöjd efter dagens shopping.

Ikväll blir det lugnt, blir en mysig hemma kväll med familjen.
Vi ska äta ost & kex & massa annat gott & dricka skumpa & även kolla lite schlager.
En typisk schlagerkväll hemma hos familjen Hedin.
För mina kära föräldrar lämnar ju som sagt landet imorn bitti & flyr till Prag.

Jag kommer sakna er.

Jag lägger upp lite bilder sen på mina inköp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta vart kläderna är ifrån..speciellt siden jackorna som du har handlat.

2008-05-25 @ 13:34:26
Postat av: marris

siden jackan är ifrån Vila & tröjorna kommer ifrån monki

2008-05-26 @ 21:17:26
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0