240508

Uppdatering fredag:
Blev tyvär ingen uppdatering igår då jag inte hade tid att spendera mitt liv framför en dator.
Istället började min går dag med att jag åkte med jocke som var skapligt bakis för att handla mat till hans kribb. Eftersom att kylskåpet ekade & jocke hatar att handla så var jag snäll & gjorde han sällskap.
Sen åkte vi hem till jockes lya igen där jocke & erik satt & dagenefter käkade & gnällde över bakfylla.
Jag däremot var på ett strålande humör & glad att jag inte var i deras sitts.
Vid 11 tiden skjutsade dem iaf ner mi på stan & jag mötte upp min kära vän jossan för en lunch.
Och eftersom att vädret var på topp dena dag så köpte vi oss en varsinn sallad & slog oss ner i solskennet & pratade om allt mellan himmel & jord. Tyvär så går tiden alltid lika fort när man spenderar den med min underbara Jossan så helt plöttsligt var klockan halv 1 & jag var tvungen att ta bussen iväg till skolan.
Skoldagen var snabb & faktist rätt rolig.
Drog en lite shopping på stan efter skolan med Martina också innan jag begav mig hem till Jocke igen.
Han inte mer än dit innan vi begav oss av hem till Nils.
Där var det jag & alla trevliga killar, vi åt plankstek (men jag tog en sallad) & hade en riktigt trevlig kväll.
Blev tyvär rätt tidig sömn för min del för att jag inte sussat speciellt bra på länge.

Men tack för en underbar fredag kära vänner.

Kommentarer
Postat av: J

jag tycker om det SÅHÄR mycket :D

2008-05-26 @ 14:24:44
URL: http://josefinjonasson.blogg.se
Postat av: marris

ME TO BABY!

2008-05-26 @ 21:18:15
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0