220508

Usch, allt hemma blev kaos & jag var bara tvungen att dra.
Orkade inte med att tjaffsa längre så jag packade min väska & begav mig iväg till gymmet för ett intesiv jympa pass. Gud vad jobbigt det var men det var precis vad jag behövde för att få ut all ilska.
Efter passet så tog jag bussen hem till min bästa vän jocke där jag just nu befinner mig.
När jag anlände så satt han & erik & drack öl, som vanligt då ;)
Vi kikade förbi Jockes granne också nyss men jag kände mig små trött så jag begav mig av tillbaka hit.
Så just nu så sitter erik & jocke hos grannen & jag ska snart hoppa in i dushen.
Sen kommer dem tillbaka en snabbis innan dem ska ut på krogen & jag ska bara sussa.
Blir jockes soffa som blir min sängplatts dena natt, för hemma vill jag inte befinna mig just nu,

Skriver lite senare, nu ska jag dusha!

Kommentarer
Postat av: Martina

jag hoppar idrotten! ses på svenskan? ;)

2008-05-22 @ 23:11:00
URL: http://mlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0