220508

Skoldagen var riktigt jävla tråkig men flöt ändå på skapligt fort.
Som tur va hade jag Martina vid min sida under hela dagen så något possetivt fanns det trotts allt med skoldagen.
Nu har jag iaf nyligen kommit hem & sitter & väntar på att syster ska bli klar med maten någon gång, magen riktigt kurrar. Sen så ska jag bege mig iväg till gymmet på ett intesiv jympa pass & svettas rejält & sen blir det solariet för att svettas ännu lite till.

Moa den jäkeln åkte som sagt till Grekland idag, jag är ruggigt avis.
Hade verkligen behövt byta plats med henne & komma iväg från all vardag ett tag, speciellt nu när allt är förvirrande & strulligt.

ska käka nu, skriver sen.

336005-556
hittade en bild från sista april, har för mig att jag var med & grillade där iaf
men finns dock inte med på någon bild ;) minnet är vagt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0