210508

Jag tänkte på alla varningsskyltar överallt, vissa borde faktist bojkottas för deras egen skulle.
Tänk dig själv att det sitter en stor skylt där det står, gå ej på gräset!
Hur järna tar man inte då ett stort kliv ut på gräset?  Men om det inte hade funnits någong skylt så hade man inte ens tänkt tanken på att gå på gräset.
Som tex på mitt jobb, där har dem hur många stora skyltar överallt på toaletten där det står, kasta inte tamponger eller bindor i toaletten.
 Det känns okej med dem vanliga rätt små skyltarna men på mitt jobb tar dem upp hela väggarna.
Så då önskar man nästan att. man hade mens just den dagen så att man kunde spola ner sin tampong.
Ja man vill ju som sagt helst göra lite tvärtt om, eller är det bara jag som känner såhär?

Nu ska jag kolla på Pussycat Dolls & sen sussa för det är tyvär skola tidigt imorn.
Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0