210508

Tröttare än tröttast.
Gick upp klockan halv 5 imorse när klockan ringde & sen så skjutsade pappa mig till jobbet vid halv 6.
Jobbade & slet från klockan 6-11. Sen köpte jag en morsdag present till min älskade mamma & lite vindruvor till mig själv. Nu ligger jag här i sängen & smaskar i mig vindruvor & ska snart sätta på en film & sova.
För sova kan jag verkligen behöva så lite som jag sovit på senaste tiden.
Sen så ska jag nog umgås med min kära vän jocke.

Idag när jag åkte bussen hem efter jobbet så somnade jag & ni vet när man somnar på en buss & den helt plötsligt tvärbrommsar & man bara rycks fram.
Just detta hände mig idag, men jag däremot flög rakt in i en stolpe & slog i tänderna/munen så nu har jag jätte ont, typiskt min otur!

Nej nu ska jag sussa kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0